12 september 2012

Frankrike, Dag 2 #3

Då vår korta båtfärd var över fortsatte vi mot Pirates of the Caribbean-området. Där hände egentligen inget speciellt, men det var fint. Vi gick runt där en stund innan vi fortsatte vidare.












 Per åkte en del bergdalbanor, och eftersom jag inte gillar sånt fick han åka själv. Det visade sig vara ett ganska smart drag eftersom han då fick hoppa före en hel del i köerna. Då vagnarna plockats fulla med folk som ville sitta bredvid varandra och det fanns enstaka platser kvar plockade de folk som var ensamma i köerna.
 Vi stannade till vid en restaurang och köpte vatten eftersom vi båda kände att vi absolut borde ha druckit mer. Det underliga var att vi inte kände av vätskebristen lika mycket som vi ibland gör då vi glömt bort att dricka vatten. Men vattnet försvann nog snabbt ner i våra magar och vi traskade vidare.













4 kommentarer:

  1. Jag kände igen mig lite av de här fotona särskilt det fotot du tog av spökhuset för jag tror jag har en nästan likadant foto som jag tog när jag var där för väldigt länge sen.

    SvaraRadera
  2. Är så kul att se igenom fotona när man själv varit där och nästan sitter helt "DÄÄÄÄÄR GICK JAG! *peka*"

    Tänkte fortfarande ang donitsen, kan bra vara att det vi var in i var ett café också, kommer bara ihåg att jag stod o dregla över sockervadden.... XD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, okay. xD Minns inte att där var något sockervadd, var mest bara bakverk, men är nog antagligen samma ställe. :P

      Radera
    2. Sen kan dom ju mittiallt ha tagit bort den också, är ju trots allt för ungefär ett år sen vi var där ^^'

      Radera