30 augusti 2012

Tråkiga inlägg

Jag inser ju att bloggen blivit lite tråkig på sista tiden, men jag har tyvärr inte så mycket att berätta. Eftersom jag inte pluggar just nu så händer det inte så mycket, jag sitter mest hemma på dagarna då jag inte ens har pengar att göra av med. Om en vecka är vi i Paris, så efter det har jag förhoppningsvis lite mer spännande saker att skriva om och lite fler foton att ladda upp. Och resten av året blir väl fullpackat med teaterbesök och resor, hoppas vi, höhö.

Igår öppnade Storbritanniens första Victoria's Secret-butik i London. Har väntat på det sen jag först hörde att det skulle hända för evigheters evigheter sen! Men innan det blir att besöka den så får jag vänta att jag får pengar igen och att värsta omg!-ny-butik-rusningen har gått över så man faktiskt ryms in genom dörrarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar