23 augusti 2012

Chokladkaka och prov

Igår hittade jag äntligen motivationen att baka. Lust har jag haft hur länge som helst. Det blev en chokladkaka som jag tycker blev mer lyckad än vanligt (och de blir oftast inte äckliga). Vi åt av den tillsammans med vaniljglass. Nomnom!

Idag gjorde jag om Public Affairs provet. Satt där exakt 2 av de 3 timmarna vi hade på oss, och skrev 11 sidor och hade inte allt för stora problem att välja frågor och svara på de 6 jag valde. Alltså kändes det bättre än sist. Har jag inte skrapat ihop 80 poäng är det inte jag som är dum i huvudet, så är det bara. Det jag var osäker på kollade jag upp då jag kom hem, och det mesta var rätt eller med bara småfel. Det enda är att jag inte vet vad de kräver och hur mycket info de vill ha, och om man MÅSTE ha exempel, och så vidare. Äsch, det har nog säkert gått bra. I alla fall kändes det mycket, mycket bättre än första gången jag gjorde provet! Och var typ samma frågor jag valde också så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar