26 juli 2012

Min nya vän

Idag fick jag äntligen det jag beställde i början av veckan! Så nu är det tänkt att vi ska bli vänner. För tillfället är vi det, efter att jag i princip blundade och klickade på saker då den bad mig fixa inställningar då den startade. Bytte till en HTC lite motvilligt, skulle jag få välja skulle det bli en Nokia, men eftersom de just nu inte har en enda telefon jag vill ha så fick det bli lite förändring. Så, "övergav" min gamla Nokia med ett tungt hjärta idag (nej, jag skämtar inte ens, känns sorgligt). Som tur är kommer den få sluka mitt finska SIM-kort under tiden jag är i England, så helt bortglömd blir den inte!

Den här lilla finsaken berättar till och med när solen ska gå ner. Och TÄNK om jag till och med blir aktiv på Twitter nu (unlikely..)! Nu ska jag gå och spela Rumble så fingrarna blöder.


1 kommentar: