16 juli 2012

Kort uppdatering

Jag har så många blogginlägg att skriva och posta, och ändå är det såhär dött. Jag har lust att blogga men har lite saknat orken på sista tiden, vet inte riktigt varför. Kanske jag hittar orken snart igen? I vilket fall som helst kommer jag till Finland på torsdag. Startar härifrån kvällen före, så det kommer bli en mycket lång dag. Urk och blä. Men kommer åtminstone hem till mamma och papp ganska tidigt. Och jag hoppas på att lyckas sova större delar av flygresan (ogillar att flyga, speciellt ensam).

Får äntligen mitt hår klippt på fredagen, och veckan efter det har jag tandläkartid och under helgen som följer det är det kusinträff. Veckan efter kommer lite släktingar till Finland, Per dyker också upp och jag kommer göra en snabbvisit till fina Åland.

Nu ska jag hugga in i min lunch, diska lite och sen sätta mig och spela lite Sims 3 tror jag. Och för att muntra upp inlägget så det inte blir endast en massa text lägger jag in två bilder på senaste tillskottet i min butik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar