11 maj 2012

Saker att se fram emot

Sov dåligt och min nacke är väldigt stel, så jag är trött och har en lite småunderlig huvudvärk. Är inte alls så att jag känner för att plugga direkt. Har fått det mesta gjort, och tänker lämna resten tror jag. Är i behov av lite ledigt! 

Ser sååååå fram emot att alla prov ska vara över och avklarade. Ser fram emot sommarlovet! Har så många saker att se fram emot den här sommaren. I början av juni blir det ett längre besök till London (har i och för sig två prov kvar då ännu, men det är samma ämnen som jag redan gjort två prov i, såå...). I mitten av juli åker jag till Finland och stannar där en månad (med lite tur hinner jag klämma in en-två veckor praktik också under den tiden). Och i september blir det en snabbvisit till Paris innan skolan börjar igen sista veckan i september.

Nu ska jag läsa det sista för dagen och sen mumsa i mig av den hemgjorda pizzan vi lagade till middag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar