15 mars 2012

Produktiva dagar

Igår gjorde jag intervjun som behövdes till min första TV assignment, och använde början av kvällen till att plocka ihop det och skriva ihop det slutliga scriptet. Så, nu är den uppgiften färdig. Ska lämna in den imorgon så jag har det över.

Idag har jag mailat första av de två intervjuoffer jag "spanat" på inför den andra uppgiften, hoppas på att ha det färdigplanerat innan veckan är över så det bara är att filma nästa vecka. Har också lite i huvudet planerat ihop frågor och vad jag vill filma, ifall människorna jag vill prata med går med på det. Har också varit och lämnat tillbaka kameran, hjälpt en kompis med hennes assignment och diskuterat podcasten vi ska göra till online portfolion. Dessutom är snart den andra av de tre maskiner tvätt jag tänkt byka idag klar.

Måste ännu till uni en sväng eftersom jag har lektion mellan 17.30 och 19.30. Bläh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar