12 mars 2012

Födelsedag!

Idag fyller jag 21. Har inte alls den där födelsedagskänslan, men det har varit en riktigt fin dag i alla fall!
Av någon anledning har det varit dimma ganska ofta på sista tiden, men imorse var det värsta dimman på ett bra tag. Under tiden vi bott här tror jag att jag bara sett värre dimma någon av gångerna vi åkt tåg någonstans. Vanligen ser utsikten ut såhär och såhär, men imorse såg det ut såhär:


 Till och med skolbibban var halvt osynlig fast jag var inne på skolområdet och inte allt för långt bort.
Då jag kom hem från skolan vid ett visade termometern att det var ganska varmt! Visserligen i solen, men det var näst intill vindstilla ute så tror inte den ljög massor med hur varmt det var i solen. Varje år brukar jag önska att det på min födelsedag ska vara helt is- och snöfritt. I år har jag ju på riktigt fått min önskan uppfylld, haha!
Presenterna jag fick av finaste Per! Två böcker jag gått och fingrat på i evigheter med alltid ansett att jag inte haft råd med, och godis som vi blev kära i i helgen. Nästa helg ska jag skaffa en wokpanna också, mamma och pappa lovade lägga in pengar så vi kunde köpa en då jag fyller år.
Har fått några kort också. ^^ Tack tack!! 
 Eftersom det varit så himla varmt idag, och jag ändå inte är väldigt förtjust i tårtor och sånt så fick det bli en After Eight-glasskaka den här födelsedagen. SÅÅÅÅÅ GOOOOD!!!!
Nu degar vi i soffan (och halvdör av värmeslag trots att fönstret är öppet. Tror kroppen fått något av en chock då värmen dök upp så plötsligt då det först var kallt och sen megavarmt). Fin dag!

2 kommentarer: