23 januari 2012

Dag 23 - Något jag längtar efter

Ledigt! Finns nog inte ens ord som kan beskriva hur mycket jag längtar efter att få vara ledig på allvar i mer än en dag här och där. Väntar så på att mitten/slutet av juni ska komma! I och för sig blir det (förhoppningsvis) två veckor praktik i sommar också, men LEDIGT!!! Efter drygt 3-4 månaders konstant stress finns det knappast något bättre att längta efter? Bara 4-5 månader till... Suck. Och sen lite ledigt innan det börjas igen! Bara 2,5 år kvar av utbildningen nu.

Ja, jag älskar fortfarande min utbildning. Jag anser mig fortfarande vara helt inne på rätt bana. Men alla blir väl trötta efter den mängd arbete vi haft på sista tiden. För mycket att göra!! Är inte långa stunder under ett dygn jag kan känna mig avslappnad och vara ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar