31 december 2011

Nu är jag tillbaka i England

Igår kom jag tillbaka till England. Flygen och bytandet av flyg i Danmark gick hur fint som helst. Fick hiskelig huvudvärk under första flygresan, och den var näst intill outhärdlig. Då vi landat i England och jag tagit mig igenom alla kontroller och det sprang jag och köpte huvudvärkstabletter, vatten och lite smått att äta. Satt och dog en stund tills det värsta gått över. Sen tog jag tunnelbanan till Waterloo Station (Per hade missat lite med tågtiderna och var inte framme före 6-tiden). Var lite jobbigt med både handbagage och min resväska som vägen 20 kg, men fram kom jag! Sen hade vi 5 minuter på oss att hinna till tåget vi skulle ta tillbaka, hehe. Men det gick fint. :) 

Var himla skönt att komma hem! Och vi hade beställt pizza till klockan 9 (vi var hemma halv 9 ungefär), så vi satt i sängen och mumsade i oss mat och tittade på film. Myskväll. 
Fick också lite fler julklappar. :D Parfymen doftar jättegott. ^^
Hade förstås med mig en hel hög med saker från Finland. Mest godis. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar