16 december 2011

Jullov

Sådär, nu var det alltså jullov. Allt är nästan packat, sista sakerna jag tänkt köpa är köpta. Ska diska och städa lite, och sen ta ett långt varmt bad. Är himla fint väder idag, men helt galet kallt! Så jag känner mig lite som en isbit. 

Ikväll ska Per och jag ut på middag. Förra gången var det spansk mat, den här gången blir det italienskt. Vi firar vår tvåårsdag lite tidigare eftersom jag inte är här på måndag.

Sitter och hoppas på att slippa hem imorgon, och att det inte snöar galet massor så att tåget och tunnelbanan inte funkar som den ska, eller att flyget inte går. Hemska tanke!

Har så mycket skolarbete att göra under jullovet att jag inte riktigt ser det som ledigt, men det ska bli skönt att åka hem en sväng i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar