04 november 2011

Inte är väl jag en dålig människa?

Jag känner mig som en dålig människa för att jag låter bli att fara till uni idag. Sov hur dåligt som helst inatt, vaknade hela tiden och hade stora problem med att somna om. Så jag är trött, har en ordentlig huvudvärk och känner mig inte alls speciellt bra. Uni 9 - 17? Näe, tror inte det. 

Om andra människor stannar hemma för att de är bakis så kan väl jag få stanna hemma en dag för att jag inte mår bra?
Ska försöka vakna till lite mer (hur jobbigt är det inte då man är väldigt, väldigt trött, men av någon anledning kan man inte sova?), och sen fortsätta med bibliographyn. Får se om jag får något alls gjort på den idag...

3 kommentarer:

  1. Nää, stanna hemma och vila du bara :P Det är bättre än att fara dit och sen må ännu sämre...
    Är det så där borta också förresten att man inte behöver vara i skolan alla dagar, bara man sen är närvarande vid obligatoriska föreläsningar och gör sina läxor?

    SvaraRadera
  2. Dane: Typ så jo. :P Det mesta e sånt vi borde vara på, men finns sånt som det inte gör fast vi missar ibland. Bara allt lämnas in när det ska å såna saker så är det ganska lugnt.

    SvaraRadera