03 november 2011

Feedback

Idag hämtade jag ut min första assignment. Själv tyckte jag det var en rätt värdelös text eftersom jag inte riktigt hade fått tillräckligt med citat och info att jobba med (eget fel, jag vet, men det var ju faktiskt min första intervju).

Fick 68%, vilket inte alls är dåligt. Och en del av kommentaren var "This is a really good piece and it would have got a first, with a few tweaks. You are a very quiet soul, yet you write superbly."
Kändes bra att läsa med tanke på att jag just nu drunknar i arbete och det gör att allt bara känns jobbigt och tungt. Behöver få en hel del arbete gjort, och sen få prata av mig, tror det skulle kännas bättre då.

Nu ska jag kasta mig över bibliographyn igen. Urk. Höll på med den i typ 5 timmar igår utan att komma speciellt mycket längre.

1 kommentar: