05 november 2011

Engelskt väder

Engelskt väder kan vara intressant ibland. Som igår då jag tittade ut genom fönstret: Till höger såg jag vita fina moln, till vänster om dem skymtade klarblå himmel. Och mellan träden såg man gråsvarta moln. Dessutom kom det knäppa regnskurar hela tiden, ena sekunden regnade det hur hårt som helst och följande regnade det inte alls. Och nu pratar vi verkligen sekunder!
Nu ska jag gå och vara en duktig flickvän. Per är på jobb, så jag tänker gå och sortera tvätt, diska lite, börja med maten och baka lite. Har redan gjort skolarbete den här morgonen men orkar absolut inte fortsätta med det mer idag...

Idag är det för övrigt Guy Fawkes Night, vilket betyder fyrverkerier och brasa och såna roligheter. Ska bli intressant att se vad den här dagen riktigt handlar om.

1 kommentar:

  1. Knäppt väder! o.O Sommaren här är likadan, nu när det har blivit höst på riktigt så har det dock lugnat sig.
    Oh! Jag önskar att jag vore där idag :D

    Svar: Hehee :D Joo! Hon är så härlig! Kan man ju inte säga om honom sen igen...
    Kom på att jag har bilderna på andra datorn så måste först få dem hit, men ska fortfarande få upp dem idag eller imorgon!

    <3

    SvaraRadera