30 september 2011

Post!!

Idag har jag fått post! Min första universitetsbok som jag beställde i måndags. Den är till ämnet shorthand. Och det är som ett helt nytt språk! Målet är att vi ska kunna skriva minst 100 ord i minuten då vår utbildning är klar.

Känns konstigt att ha en skolbok vars titel innehåller "for journalist"!

Såhär ser större delen av bokens innehåll ut. Lättläst, eller hur..?
 Dessutom fick jag äntligen mitt IKEA Family-kort! Väldigt passligt eftersom vi ska till Ikea imorgon!
 Gillar att kortet är fint och genomskinligt.

1 kommentar:

  1. Jisses... alltså jag har ju sett på bilder förrut att vissa journalister använder ett såntdär skrivsätt men visste inte att det faktiskt var något officiellt! O.O
    Mitt IKEA-kort är likadant :D enda dumma med dom är att de inte funkar i nåt annat land förutom det man skaffat dom i :C

    SvaraRadera