05 augusti 2011

Igår fick jag mycket gjort

Igår fick jag en hel del gjort. Dumpade av lite kläder hos två av mina kusiner (hoppas där fanns något de ville ha!), skulle skaffa frissatid (men hon var på semester fram till tisdagen) och så var jag till polisen och lämnade in min körkortslapp (varit det redan en gång i november/december, men behövde ett nytt foto till det eftersom Åland inte har samma register. Och NU har jag fixat det, så i november kommer mitt riktig körkort) och beställt nytt pass som dyker upp på onsdag (ska hämta ut det 15e eller 16e). Skönt att ha det gjort. Blir alltså att ringa frissan på tisdag ännu, sen börjar saker vara under kontroll. Känns bra att ha det gjort, har tänkt göra det länge redan.

Dessutom var Per och jag till nya Kotipizza-stället som öppnat en bit (en ganska lång bit) hemifrån (men det är närmaste).

1 kommentar:

  1. Ja tack! De fick kläderna och är jätteglada över dem! (Fast de fick ringa mej i Stockholm och fråga vad det riktigt var. :P)

    Pipi

    SvaraRadera