30 augusti 2011

Flyttuppdatering 19 - Imorgon flyttar vi!

Nu börjar allt så småningom vara packat. Sjukt mycket saker! Jag har svurit över packandet antalet gånger, men nu verkar det vara i sin ordning. Bara handbagaget kvar nu, men det blir nog också ett problem. Och så har jag en hel hög med lådor som ska postas i något skede då vi fått en adress.
Hela rummet är städat och ganska tomt. Långsamt börjar jag känna att jag är påväg någonstans och det pirrar lite i magen. Men det har fortfarande inte gått upp för mig att jag ska flytta, och absolut inte att det är till England!

Imorgon flyttar jag till England. Imorgon blir jag sambo!

3 kommentarer:

  1. Oj vad jag känner igen det där med packandet och känslan! :)
    Ska bli riktigt kul att få höra hur ni har det där sen! LYCKA TILL MED RESAN OCH ALLT! :D Kraaaam! <3<3

    SvaraRadera
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Lycka till, och hör av er sen så fort ni kan! <3<3 KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. :D :D Hoppas flytten går bra!

    SvaraRadera