03 juli 2011

Flyttuppdatering 5

I fredags skickade jag iväg ansökan om lån för terminsavgiften, så nu har jag det mesta av pappersarbetet som jag kan göra just nu klart.

På bostadsfronten ser det väl lite ljusare ut. 83 lägenheter har vi mailat om, och har varit i kontakt med 29 mäklarfirmor. Några har vi fått svar om, men rätt många av dom har varit sådana vi sedan strukit från listan. 
En mäklarfirma ringde Per i början av veckan och sa att vi skulle höra av oss då vi kommer över till England, så skulle dom fixa viewings åt oss. Så det är alltid något.

Per har fixat sin CV och har nu börjat söka jobb, så den delen har också gått vidare. Det börjar hända saker inför hösten! Snart ska jag börja gå igenom mitt klädskåp för att se om där finns några kläder som ska slängas ut, och sen är det att börja gå igenom resten av mina saker för att se vad det är som ska få följa med, och vad som ska stanna hemma, åtminstone tills vidare.

Får så småningom börja vänta på svar från FPA och Student Loans Company.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar