18 juni 2011

Lite allt möjligt

Nästa vecka är det äntligen midsommar. Kort vecka igen. :) Så himla skönt! Sen är det bara drygt en månad tills jag får "sommarlov". Känner mig lite hemsk som inte berättat något om hösten. Men jag vet inte speciellt mycket just nu jag heller, tyvärr. Och jag har ingen lust att skriva så mycket om det innan jag vet mer. Sååå, ett litet tag till får ni vänta. Sen får ni ett himla långt inlägg.

Imorgon åker min fina pojkvän iväg till Seinäjoki för att se System of a Down på Provinssirock. Själv ska jag slappa, se EastEnders-reprisen och läsa ut boken jag håller på med (om jag inte gör det redan ikväll/inatt).

Vet ni? Imorgon är en stor dag. Eller tja, stor och stor. Beror väl på vem man frågar. Tihi.

Ska ta och uppdatera Bilddagboken (eller Day Views som det väl heter nu?). Har äntligen tagit mig tid att plocka ut foton från sist jag tömde kameran. Så bilder från slutet till december till början av maj borde dyka upp idag. Om inte alla så i alla fall en del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar