02 april 2011

En annan lista

Jag blev utmanad av Mima.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Antagligen något pojkvännen sa.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt en kiwi och drack vatten.
Det sista du sa högt: "Jag tänker slänga det här nu."
Det senaste någon sa till dig: "Ryms det dit?"
Vad har du druckit idag: Ett glas vatten.
Vad var det senaste du åt: En kiwi.
Vad var det senaste du köpte: Röd sytråd och svart mudd. 
Vad är det för färg på din ytterdörr: Beige-orange..?
Vad är det för väder hos dig nu: Dimmigt och blött.
Godaste glassmaken: Öööh.... Choklad-lakrits och pepparmint-choklad. Vet inte vilken jag gillar mest.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hmmm. Jag vet inte. Kanske...ja?
Sover du tungt: När jag somnat ordentligt sover jag väl rätt tungt? Beror på vem man jämför mig med. Men annars, njäe.
Drömmer du mardrömmar: Det händer.
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.
Favoritklädsel: Bekvämt.
Favoritlåt just nu: Glee - Loser like me, kanske?
Vad ser du om du tittar till höger: Min andra dator.
Vad gör dig glad just nu: Min pojkvän.
Vad ska du göra härnäst: Klä på mig, äta lite till, borsta tänderna och försöka få klar en lite större uppgift som ett av universiteten vill ha.
Höger eller vänsterhänt: Höger. (Borde där inte stå "Höger- eller vänsterhänt"?)
Humör just nu: Sista morgontröttheten börjar försvinna, så relativt glad?
Favoritgodis: Jag är inte riktigt någon värre godismänniska längre, så jag vet inte riktigt.
Kläder just nu: Pyjamas.
Sommarplaner: Jobb, förberedelser och flyttpanik.
Hur många kuddar sover du med: Två om jag är hemma, en om jag är hos pojkvännen.
Spelar du något instrument: Nej, är väldigt omusikalisk.
Morgon eller nattmänniska: Absolut inte morgon fast jag tycker morgnar är fina. Jag skulle säga att jag är en kvällsmänniska, för jag blir ofta trött före det är ordentligt natt. (Här undrar jag samma som vid häntheten)
Vad är viktigast för dig: Att var lycklig och må bra.
Är du kittlig: Ibland (fråga min pojkvän, han vet. Ibland anstränger han sig för att kittla mig, och jag reagerar inte alls. Andra gånger nuddar han mig (ibland är han vara nära utan att röra mig) utan att ens tänka kittla mig och jag vrålar av skratt och ber honom sluta kittla mig.)
Snarkar du: Inte vad jag vet? Möjligen om jag somnar på något underligt sätt, eller om jag är mycket förkyld?
Stjärntecken: Fiskarna.
Äckligaste insekten: Ööh.. Jag ogillar de flesta insekterna.
Längtar du mest efter just nu: Våren. Och sommaren. Men mest av allt längtar jag efter det slutliga beskedet från...en plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar