25 april 2011

Dag 25 – En första

Julen 2005 fick jag nog en av de bästa presenterna någonsin. En resa till London.
Så i september 2006 åkte min storebror och jag iväg.

Det var första gången jag var i England och första gången jag flög så jag var lite nervös inför resan. Men det gick ju hur bra som helst.

Vi gjorde inte så mycket speciellt. Vi gick omkring en hel del och såg många av de typiska turistsakerna. Och sen var vi och såg en West Ham United-match (som fick mig att börja gilla det laget).

Vädret var helt fantastiskt under tiden vi var där, vilket förvånade mig lite eftersom man oftast brukar få höra att Englands väder inte är så mycket att ha.

Förlåt att det här inlägget blev kort och inte speciellt bra. Brist på tid och ork. Resan var i alla fall såååå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar