21 april 2011

Dag 21 – Ett annat ögonblick

14 januari 2005 fick jag höra att mitt favoritband, Busted, skulle splittras. Ögonblicket jag fick höra det kändes det som om någon stack en kniv i magen på mig och vred om. Jag grät floder och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag ville verkligen inte tro att det var sant. De och deras musik var nästan mer en religion för mig och inte "bara" musik. Jag älskade dem hur mycket som helst och jag hade aldrig ens tänkt tanken att de kanske någongång skulle splittras. Min värld rasade liksom då jag fick höra det.

2 kommentarer:

  1. Joo, kommer ihåg att du ringde åt mig när du fått reda på det :(

    SvaraRadera
  2. Dane: Gjorde jag det? Det minns jag inte. :D Eller tja, mycket vagt nu då du säger det. :P Har inte så mycket fler minnen från dagen än att jag var heeeeeelt förkrossad.

    SvaraRadera