11 april 2011

Dag 11 – Mina syskon

Som jag tidigare skrivit: jag ogillar att skriva om (vissa) andra människor i min blogg. Så det här kommer också bli väldigt kort.

Jag har två äldre bröder. En av dem är 10 år äldre än mig, och den andra är 8 år äldre än mig. Så åldersskillnaden är rätt stor, vilket gjort att vi aldrig haft speciellt mycket gemensamt eftersom vi alltid är i helt olika stadier i livet. Men det har antagligen också gjort att vi aldrig bråkat speciellt mycket och det är skönt. Vi har alltid kommit väldigt bra överens. De var de som började lära mig läsa, vi har spelat dataspel tillsammans (massor av skjut- och krigspel. Hur roligt som helst!), bytt ishockeykort (det gjorde jag med deras kompisar också) och allt möjligt annat. De har fantastisk humor och det är svårt att ha tråkigt tillsammans med dem.
De är de finaste och bästa bröder man kan önska sig. Livet skulle vara väldigt tomt utan dem. Jag har ibland svårt att förstå hur sådana som är enda barnet klarar sig, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar