29 april 2011

Artiklar

Biaudet skickar riksåklagaren på Hakkarainen - Jag blev faktiskt riktigt förvånad då jag hörde vad han sagt. Jag har haft låga tanka om Sannfinländarna redan länge, men jag trodde inte att de kunde sjunka såhär lågt... Om det är hans personliga åsikt så fine (också fast jag inte tycker det är okay), men man borde kanske som riksdagsledamot LITE tänka innan man öppnar munnen?

Nej, jag kunde inte hålla mig borta från bröllops-artiklarna. Så här är några stycken.






Wedding best - En slideshow med lite fina bilder.

2 kommentarer:

  1. Svar: taack :D

    Han där Hakkarainen är ju kokkobäng alltså...

    SvaraRadera
  2. åååååååååååååååååååååh, nu fattar jag varför inga blogginlägga har synt på bloggkoll från dig xD Du har bytt namn på bloggen XDD aaaah. Mystery solved.

    SvaraRadera