04 mars 2011

Rollercoaster Tycoon

Igår var pojkvännen och jag ut och hoppade i snön. Sist vi gjorde det var det nyårsafton.
Jag blev lite besviken då jag märkte att det inte var kramsnö. Jag hade hoppats på det eftersom det var ganska varmt igår. Men det var riktigt uppfriskande att hoppa omkring i snöhögarna, det är ju fortfarande ganska mycket snö överallt.

Igår kom jag ihåg speler Rollercoaster Tycoon som jag älskade då jag var liten. Sååå igår började jag spela det (första spelet) igen (pojkvännen blev också förälskad i spelet) och idag har jag spelat nästan hela dagen. Det är flera år sedan jag spelade det sist, men det är ännu hur roligt som helst. Säkert roligare än då jag var liten. Måste också säga att jag tycker det är väldigt fint gjort med tanke på att det kom ut redan 1999.

Jag kom precis just från bastun och nu ska jag läsa lite Quidditch through the ages, titta på Hauskat kotivideot och sen På spåret. Efter det blir det nog att sova. Skönt med fredag. Sen ska jag börja njuta av sista veckan som tonåring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar