26 mars 2011

Aktiv lördag

Idag har jag varit duktig igen. Handlat tyg och sprungit i lite butiker, tvättat lite byke som behövde tvättas för hand, testat symaskinen (och blivit ännu mera kär i den), varit ut en sväng och så har jag dessutom läst lite (en kort "recension" och lite tankar om boken borde dyka upp nästa vecka, tror jag borde ha läst ut den då).

Och så kan jag meddela att jag fortfarande inte fått tillbaka min aptit och jag känner mig ännu lite underlig, men jag har inte ont i halsen mer. Näsan rinner kanske lite mer än vanligt, men inte jobbigt mycket, och så hostar jag lite.

Pojkvännen borde komma hit så småningom tror jag. Ska äta lite flingor och spela lite före det, tror jag hinner.

Ingen läser bloggar på fredagar och lördagar, va?

2 kommentarer:

  1. Jag läser nog, men är som alltid seg på att kommentera ^^'

    SvaraRadera
  2. Inte den här veckans fredag iaf! Och idag har man inte så mycket att komma med till svar heller.. :P

    SvaraRadera