14 februari 2011

Min dag

Började dagen med en mugg te och en skål med naturell yoghurt (väldigt längesen sist jag åt det) med en klick honung och lite russin.
Kände för att ha klänning idag. Det var så fint väder, solen har börjat värma (fast det är sjukligt kallt ute ändå), det är snart vår och det var annars bara en bra dag. Klänningsdag. Dessutom hade jag fina hjärtformade örhängen (som jag fått av Danella till julklapp ett år).


Pojkvännen kom hem tidigt och jag lagade potatismos och hjärtformade biffar (Glad alla hjärtans dag!) till middag. Jag blev jääääääättemätt och vi fick ligga i sängen en stund efter det och titta på lite My Family och Coming of Age före vi orkade göra något vettigt igen.
Nu har pojkvännen varit snäll och hämtat internet åt mig, och han blev precis klar med disken (jag har suttit i sängen och bloggat medan han diskat. Jag är snäll.) så nu ska vi smaka på kakan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar