17 januari 2011

Önskelista

Jag brukar för det mesta inte ha en aning om vad jag vill som julklapp eller då jag fyller år. I år är det lite annorlunda. Jag en tid jobbat på en önskelista. Ungefär hälften är önskelistan jag har på AdLibris, alltså böcker jag har hittat men som jag för tillfället inte haft råd att köpa, eller som jag känt att jag inte behöver just nu, men som jag gärna vill ha någongång.

Jag tänkte dela med mig av den här önskelistan, fast jag för det mesta brukar låta bli att skriva sådana saker eftersom risken då kan vara ganska stor att jag får mer än en upplaga av någon bok eller flera av någon film.
Bara så ni vet, jag fyller snart år. Bara som en liten hint, liksom.
(Nej, jag är inte seriös. Jag menar inte att ni ska köpa massor av presenter åt mig.)

Böckerna där är länk till är ifall det är någon speciell utgåva av boken, eller bara ifall jag vill ha den som pocket eller inbunden. :P Resten av grejerna är bara för att visa hurdan jag menar. Och inget är i någon speciell ordning.
Ja, så, här är en del av sakerna jag önskar mig.

Böcker

Filmer/Serier
  • Finding Nemo
  • Tyttö sinä olet tähti
  • Napapiirin sankarit
  • Shrek-filmerna
  • Confessions of a Shopaholic
  • Footballers' Wives (säsong 3 ->)
  • Coupling (säsong 1 – 4)
Övrigt
  • Muffinsugnsform
  • Fina muffinsformar
  • En skön och fin och mjuk morgonrock. Men jag är så petig så jag borde nog välja den själv...
  • En resa till något varmt och fint ställe. Och Paris. Och England.
  • Spaweekend. Åh vad skönt det skulle vara...
  • Symaskin
  • Pengar, pengar, pengar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar