02 januari 2011

Jag tänkte vara duktig här, men sen blev det inte så i alla fall

Åh vad skönt det är att sova ordentligt en natt efter att man har sovit riktigt, riktigt dåligt! Fick inte sömn nyårsnatten och sov kanske fyra timmar. Men nu senaste natten sov jag huuuur bra som helst. Helt underbart jätteskönt att kunna sova.

Letar efter ett namn på bloggen. För tillfället heter båda bloggarna jag har här Sandra, lite svårt att veta vilken som är vilken ibland. Jag kommer antagligen att blogga typ tre år innan jag tillslut hittar ett passande namn.

Hade tänkt vara duktig och blogga lite varje dag, eller i alla fall nästan varje dag, men det kommer jag att misslyckas med redan från början. Visst är jag duktig? Jag åker iväg för att bo hos pojkvännen några dagar, och det finns inte speciellt mycket internet i hans lägenhet, så jag är inte tillbaka förän på onsdag eller torsdag (och jag klagar lite tyst för mig själv över bristen på internet, eftersom jag har saker som borde göras, och till det behöver jag internet).
Jag tycker ni kan lämna massor av fina kommentarer så att jag har något roligt att göra då jag kommer hem! :D

Nu måste jag nog gå och börja med det jag ska hinna få gjort innan vi åker. Brööööl. Jag skulle inte ha lust att göra något vettigt, fast jag börjar vakna ordentligt sådär sakta nu.

1 kommentar:

  1. Ja, hur kommer det sig egentligen att man hellre sitter vid en dator och har leidon än faktiskt gör saker som behöver göras? XD

    SvaraRadera